Sunday, March 8, 2015

EMPTY TITLE #2

Posted by Unknown at 6:11 PM
hahaha.. sekali lagi aku tak tau nak letak tajuk apa.. So anggap la ni yang edisi ke-2 aku tak letak tajuk entry.. Selalunya lah kan, orang yang nak menulis ke mengarang ke mesti ada idea kan..kan..kan.. Lagi2 bila ada macam suasana yang mendamaikan..konon2 tengah ada kat tepi pantai ke.. Tapi lain pula dengan aku..masa aku tangah menaip ni, cuaca panas terik..berpeluh2 dahi padahal kipas depan muka ni..heheehe (boleh pula mood macam ni datang)

okey2..sebenarnya aku tengah pening nak cari kerja. Lepas habis konvo, aku terus kerja dengan Volvo Malaysia, tapi sebagai contract worker. Sepatutnya 6 bulan je contract aku, tapi manager extend lagi sebulan sebab kebetulan masa tu dah hujung tahun. So, memang banyak kerja la nak settle lagi2 nak closing for end of the year. Start bulan 1 aku dah menganggur balik. Sampai sekarang aku still mencari kerja.. Memang banyak dah interview aku pergi, tapi mungkin belum ada rezeki aku lagi buat masa ini.. Tak apalah, aku tak kisah..sebab aku fikir mungkin akan ada better offer untuk aku.. Rezeki Allah kita tak tahu kan..

Bila duk pening nak cari kerja, satu lagi masalah aku sebab tahun ni berderet-deret la member2 aku nak kahwin.. Biasalah umur 25 macam kami ni memang waktu berumah tangga. Pening ooi sebab nak beli hadiah (masa aku menganggur la korang kahwin kan..masa aku kerja tak nak kahwin.. pening nak beli hadiah tau tak..hehehe) Lagi satu yang buat aku pening sebab kenduri berderet2 tiap minggu..Kalau lah badan ni boleh belah 2, dah lama aku belah pergi semua kenduri..huhuhu
Siapa tak nak pergi kenduri member2 kan? Lagi2 dapat jumpa kawan lama..Memang meriah sangat, sampai lenguh mulut ni kalau dah borak2. Macam2 cerita dikongsi sampaikan hal jodoh aku mesti cerita juga.. Haihh, sabar ye kawan2..mungkin tahun ni aku tak dapat nak masuk 'batch kawin 2015'  sebab sekarang ni pun aku masih dalam proses mencari cinta..cewah! Harapan mestilah ada..Siapa tak nak kahwin kan..semua tu impian semua orang, tapi itu semua jodoh.. Sampai masanya bila Allah dah tetapkan jodoh kita, maka kahwinlah kamu..haaa


**proses pemulihan & pencarian cinta.. (sampai bilo la tu..aiyooo)

0 comments:

Post a Comment

 

tHe PAtH Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea